Påsklov över nu

ciao


Ska säga vad jag gjorde på påsklovet:)

Måndag

Så åkte jag, mamma och några kompisar till oss till Göteborg och shoppade!!Det var kul!!

(bilder på det jag köpte kommer i veckan kanske)

Tisdag

Var jag med kusinerna!

Så åkte jag till mormor på kvällen!

Onsdag

Var hos mormor!

Torsdag

Åkte hem från mormor.

Sen var jag med kusinerna!

Fredag

Så solade jag! Senare var jag med mina kusiner!

Lördag

Solade

Hade ochså en fotodag

Söndag

Solade

Senare på kvällen gäster!

Måndag

Solade

Åkte en stund till mormor med.

Detta är lite vad jag har gjort under mitt påsklov men inte i detaljer! (Bilder kommer kanske i veckan)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0