Dagen

hejsan min dag har både varit rolig och jobbig trodde det skulle bli en väldigt kul dag men inte det.

Idag hade vi läsdag. då läser man hela dagen typ man får ha med sig godis, dricka, frukt med mera. Jag hade mig mig lite av varje min kompis sen när skolan var slut så åt hon mitt godis:) Eller hon frågade. Men inne i skolan så hade jag med mig pommes pinnar och några kompisar såg det oc sa:

- har du också med dig detsa de
-ja det har jag sa jag

en kvart senare

- kan vi få
-jag: visst
sen så tog de påsen med de fick och de åt upp altting.

men jag och min kompis (som åt mitt godis) åt av en annan

-min komis: får jag ta några chips
min andra kompis med chipsen:  visst
-jag: kan jag med få
.kompis två a visst

sen så började hon och läsa igen och jag och min kompis bara tog henne chips sen när hon märkte så började hon skratta typ.

sen åkte jag med bussen och då börja min granne bara parta hela tiden. Det var rätt skoj ändå hade u inget att göra:) Men alla saker var inte kul.


Kommentarer
Postat av: Jylli

Snygg blogg saandiiee! :D

2011-03-23 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0