20 maj

hello


Idag så hade vi röda koerset,på skolan information.

Sen hade vi något annat sen på klasskul hade vi Limbo. Var inte med hade ont i ryggen.
Sen skulle jag ju ha dans men det blev inget har så ont i min handeled.

För i bussen så satt jag och pratade med en kompis och just då kommer en sko flyggande och landar rätt på min handled (ajjj) det var någon gämt mig som hade gett sin sko till ena annan som skulle kasta på en liten unge som var dum eller något och den ungen slängde den bakåt och jag fick den på handleden. men jag hade inte gjort något!!
tänkte skrika rakt ut men det gjorde jag inte.(tänkte ha en bild men det gick inte)(kommer kanske senare)

Så kunde inte vara med på den sista danslektinen med hipphopp!!

Sen åkte jag och mamma på fotboll min brosa spelade. kul!!
Men blev inte kul sen!!
Orkar inte skriva varför.


Dagen har inte varit så jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0