Dagen

Hej

Dagen  så var det ju skola på idrotten hade vi flaggan(jag sprang skit mycket) och en staffet så man hade två rockringar så stog det 5 i varje rockring man var typ 3 lag (vi var det. men det beror på hur många man är) sen stog man i den första ringen sen så ska alla vara i ringen sen kastar man den ringen man inte står i och kastar framför en så ska den sista ta med sig den ringen man hoppade ifrån!! det var rät kul:)

Bilden i dag var jätte kul:)Hade musik på i klassrummet (hihI)så jag dansade lite:)

EQ= var också kul först körde vi typ katten och musen men man var tvungen att hålla ihop knänen och springa!! Men det var kul ändå:) sen körde vi spegeldatten först vanliga sen att man skulle vara två och två om man blev tagen så skulle det komma två andra soom kunde rädda en:) sen körde vi fotbollsbrännboll man hade boll, sen om man nickade så fick man poäng:)(typ)

Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Saraa <3

Hejsan Lovvlie.

Du ägde mig på att dansa! Jag söög ju! Haha!

Kolla inlägget i min blogg, o kommentera, Ska jag, ska jag inte?

2011-04-28 @ 17:27:53
URL: http://mypeppe.blogg.se/
Postat av: Jylli

Du var skitbra på att dansa Saandiiee!! <3



Kramar från Jylli <3

2011-04-28 @ 18:45:14
URL: http://jylli.blogg.se/?tmp=02171619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0