-

Kommer inte på nån rubrik!

Igår var jag med amanda lite! vi hade en liten julafton jag fick tre julklappar/presenter av henne, det var: tvål, ansiktsmask och ett hårspray! vi bakade en kladdkalka med små marshmallow på, den var jätte good!


Idag var det skolan, på morgonen hade vi engelska sen musil musiken var rolig sen mattetest(prov) sen hade vi sen den sista lektionen hade vi länder! jag och en kompis, jag förhörde en kompis på lite frågor sen när jag nästan var klar med frågorna började hon skratta jätte mycket! Men dagen var helt okej ändå!

Kommentarer
Postat av: Milis

Haha! Det var kul! Jag var lite flummig! Jag ska kanske testa att somna på lektionen... fast vår lärare kommer ju bli läskigt arg och jag kommer aldrig kunna somna. I så fall när Monika läser....



Kram

2010-12-20 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0