5 Juni 2011

Har saknat dig när du var sjuk!
Hoppas du kryar på dig!

Kramis!
/Mila

Svar: okej saknat dig med!!
hoppas jag med en månad nu!(jobbigt)
Men kommer nog i veckan.
Kramis::)

Hejsan

Igår tog jag årets första dopp!!, med kusinerna:) DEt var skönt.
Har solat lite men inte så jätte mycket.
Har mest varit med kusinerna så har inte bloggat så mycket. Ber om ursäkt för det!!men man kan inte blogga hela tiden om man inte har tillgång till data.

Har varit och shoppat lite med. Kommer bilder senare i veckan!!!


Men nu ska jag gå hejdå!!!






Kommentarer
Postat av: Mila

Cool bild!



jag har också tagit årets första dopp! Det var skönt!

2011-06-06 @ 22:03:54
URL: http://smilingsmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0