??

Dagen har varit fram och tillbaka idag, men vill inte ha det såhär!

snart: läxor och dans!

Men när jag mina kompisar väntade på bussen så gömde vi oss för en person och de sprang åt vänster och jag åt höger sen såg jag när den person kom ut och han gickt dit dom var och den pesonen såg inte mig men sen kom bussen och jag satt på en plats och dom andra jämte men var satte sig han bokom mig!!

Men när vi skulle gå och äta var det soppa och jag gillar inte soppa jätte mycket så jag tog morötter sen gick jag och hämtade mer då var det en bakom mig som åt soppa då sa mattjejejen

- ät lite pastasallad
- den som stog bakm mig: jag äter inte pastasallad
- nehe men du äter ju soppa, men den här tjeje(jag) hon äter ju bara morötter.
-jag: det är min morötters dag

jag kom inte på nåot annat att säga!

Min kompis läser denna blogg ungefär varje dag och hon klagar på skoj typ att jag måste blogga men jag hinner inte alltid eller så är det att jag inte vet vad jag ska skriva om men jag ska bli bättre på det!






Kommentarer
Postat av: Mila

Jättefin bild! Man får verkligen vårkänslor nu! :D



Han var faktiskt an aning jobbig! (Eller väldigt jobbig!) Skoja bara! :P

Det där cross-klippet var ju HELT sjukt! Jag fattade typ ingenting! Haha!



Kram!

Hoppas att du står ut ikväll! :D

2011-03-24 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0