svar

kommentar mila: Jättefin bild! Man får varkligen vårkänslor nu! :D

Han var faktiskt an aning jobbig! (Eller väldigt jobbig!) Skoja bara! :P
Det där cross-klippet var ju HELT sjukt! Jag fattade typ ingenting! Haha!

Hoppas att du står ut ikväll! :D
Kram!

Svar:
Krya på dig

Tack så mycket!
Aa det får man verkligen!:)

Ja det var han. dU skulle varit i skolan de var otroligt jobbiga de kramades följde efter när jag sofia skulle dansa så var de runt oss hela tiden!
Filmen var väldigt konstig men det tyckte väl inte han för han kör ju cross.
Ja jag stog ut men satt och pluggade istället så han var med min bror och hans bror så!

Jag hade det bra med min bror han satt med och pluggade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0