2 maj

hello

Dagen har varit sådär! Den har varit upp och ner!

Hade musik idag ganska kul ändå:)

Sen lång rasten gick jag och en kompis och pratade om massor:)
Det var väldigt kul!!
Vi hade massor att prata om!! :)
Tack för rasten sara:)


Sen
hade vi matte typ då sa min kompis att det skulle vara kul att prata ut med mig! Jag blev helt paff!! Men förstog efter ett tag!! Mila skräm inte slag på mig!!! Men du får svara på din kommentar i bloggen, så kanske vi kan snacka, men du kanske vill snacka öga mot öga!! svara snarast!!HIHI:)

Men en sak var konstig idag, men kan inte skriva den!!

Sen åkte man med pappa lite i lastbilen :) Efter skolan:)

studiedag i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0