Temadag

Hejsan

Grattis nea på Namnsdagen!!!



Dagen: Temadag

Först så åkte man till skolan med bussen!
Sen så började skolan efter 15min.
DÅ så stog polis och brandman i klassrummet och någon från kommunen! Så då delade vi upp oss och hängde med den vi skulle föst var jag hos komunen sen brandmännensist polisen, men rast.
Hos de skulle vi testa att: släcka en docka det var kul, lite läskigt bara.
Men det gick över. man ville ju inte göra fel!
Sen släkte vi med brandsläckare: pulver & vatten! De hade något vatten sak med en slang till en gasoltub så det börkjade bubbla och de tände med en tändsticka så borjade det brinna då skulle man släckaa roligt men läskigt!!

Polisen pratade lite om trafiken m.m.!!

Sen cyklade man en sväng och jag lånade min kompis cykel!Skön sadel mila! FÖr man skulle vissa att man hade lärt sig eller kunde trafikregler!!







Sen har man dans men det blev ingen!! För det var för lite folk.Synd :(

Men bloggar senare!!


Har det hänt något nu när det är FREDAGEN DEN 13???Något dumt??



Kommentarer
Postat av: Mila

Varsågod!



:)



KRamis

2011-05-14 @ 18:52:55
URL: http://smilingsmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0